Η Ιαπωνία της καρδιάς μας!!

2020-02-01

Kyoto

Φτάσαμε ακριβώς στην προγραμματισμένη ώρα στο Κιότο στις 05:30. Καθίσαμε σε ένα εστιατόριο για να φάμε μια ζεστή σούπα με noodles για να πάρουμε ενέργεια και φύγαμε με το τρένο προς το ναό Fushimi Inari Taisha που βρισκόταν πολύ κοντά από το σταθμό ,μόλις 3 στάσεις! Ένας ναός που σας προτείνω να επισκεφθείτε πολύ πρωί καθώς έχει γίνει πολύ δημοφιλής για τις πολλές παραδοσιακές πύλες Torri. Είναι ο σημαντικότερος ναός από τους χιλιάδες που υπάρχουν για τον Inari τον θεό Sinto του ρυζιού.

Οι αλεπούδες θεωρούνται αγγελιοφόροι του Inari για αυτό θα δείτε πολλά αγάλματα με την μορφή αλεπούς αλλά και αναμνηστικά.

Μέσα στην απόλυτη ησυχία χωρίς σχεδόν κανένα επισκέπτη αυτή την ώρα ειχαμε την ευκαιρία να βγάλουμε τις φωτογραφίες μας με την ησυχία μας. Όταν είχε ξημερώσει φύγαμε για το σταθμό Fushimi - Inari παίρνοντας την γραμμή που πηγαίνει στο κέντρο του Κιότο.

Το hostel μας ήταν σε πολυ κεντρικό σημείο το Kyoto Backpackers hostel αλλά όταν φτάσαμε εκεί δεν υπήρχε κάνεις παρότι έγραφε ότι ανοίγει η reception στις 09:00! Έτσι πήραμε τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη από ένα τηλέφωνο με κέρματα που υπήρχε εκεί κοντά. Αυτά τα τηλέφωνα μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμα σε τέτοιες περιπτώσεις οπότε να το έχετε στο μυαλό σας ,βάζετε μέσα ψιλά 100 γιέν είναι καλά και παίρνετε τηλέφωνο.

Έτσι μας είπε το κωδικό που άνοιγε την πόρτα και καταφέραμε να μπούμε και να αφήσουμε τα πράγματα μας.

Θα μέναμε σε κοιτώνα και πάλι αλλά δεν μας πείραζε καθόλου αφού για 3 βράδια πληρώσαμε μόλις 22 ευρώ το άτομο σε μια πόλη που η διαμονή είναι πανάκριβη και χρειάζεται να πληρώσεις πάνω από 100 ευρώ την βραδιά.

Έπειτα ξεκινήσαμε για την πρώτη μας γνωριμία με την πόλη με την βοήθεια πάντα του gps που ήταν,ο ιδανικός σύμμαχος. Τέτοια ώρα δεν υπήρχε ακόμη πολύς κόσμος οπότε ήταν και ιδανικά για να δούμε τα όμορφα κτίρια παραδοσιακής αρχιτεκτονικής με την ησυχία μας.

Το Κιότο υπήρξε παλιότερα αυτοκρατορική πρωτεύουσα της Ιαπωνίας και είναι με διαφορά από τις ωραιότερες πόλεις της χώρας αλλά στις υψηλές τουριστικά περιόδους γίνεται χαμός από τους χιλιάδες επισκέπτες.

Πρώτος ναός που επισκεφθήκαμε ήταν ο Yanaka Shrine που έχει δωρεάν είσοδο και αξίζει να τον επισκεφθείτε όμως λόγω των πολλών φαναριών προτείνω να έρθετε και το βράδυ εδώ που έχει υπέροχη ατμόσφαιρα.

Συνεχίσαμε με ένα βουδιστικό ναό(κόστος εισόδου 300¥) που δεν είχαμε στο πρόγραμμα τον Ryozen Kannon αφού μας κέντρισε το ενδιαφέρον το άγαλμα 24 μέτρων της θεάς Kannon το οποίο κατασκευάστηκε απο τον Chοoun Yamazaki. Λένε ότι η αυλή του ναού είναι ένας τόπος ειρήνης και θεωρείται πολύ ιερός για τους βουδιστές. Πάντως η αλήθεια είναι ότι ο χώρος έχει μια αρμονία και έχει κάτι ξεχωριστό.

Έπειτα περπατήσαμε στα όμορφα σοκάκια της περιοχής Nineizaka και Saneizaka και δεν σταματούσαμε να βγάζουμε φωτογραφίες όλα αυτά τα πανέμορφα παραδοσιακά κτίρια.

Καταλήξαμε στο ναό Kiyomizu-dera που βρίσκεται σε πολύ ψηλό σημείο και σας προσφέρει υπέροχη θέα της πόλης. Η είσοδος κοστίζει 500 γιέν και δεν μπήκαμε στο εσωτερικό του αφού γινόταν εργασίες ανακαίνισης και υπήρχαν παντού σκαλωσιές, οπότε αρκέστηκαμε στον όμορφο εξωτερικό χώρο.

Κάπου εκεί βρισκόταν και ένας μοναχός που έψελνε προσευχές και από ότι κατάλαβα μπορούσες να του δώσεις χρήματα για να προσευχηθεί για εσάς!!!

Το Κιότο όπως θα καταλάβετε από την πρώτη στιγμή είναι η πόλη που όλοι κυκλοφορούν φορώντας κιμονό αφού ταιριάζει με την ατμόσφαιρα της πόλης. Οπότε θα βρείτε πολλά μαγαζιά που πωλούν ή νοικιάζουν παραδοσιακά κιμονό με κόστος που κυμαίνεται στα 3000 με 4500 γιέν ανάλογα την ποιότητα της φορεσιάς.

Υπάρχουν πάρα πολλοί ναοί στην πόλη και μιας και είναι αδύνατο να τους επισκεφθείτε όλους φροντίστε να δείτε από το διαδίκτυο ποιούς προτιμάτε να δείτε και φτιάξτε ανάλογα το πρόγραμμα σας. Το δικό μας πρόγραμμα περιλάμβανε και τον Σιντό ναό Heian ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για το κήπο του που την περίοδο των ανθισμένων κερασιών σίγουρα θα είναι πανέμορφος. Έχει είσοδο 500 γιέν τα οποία την συγκεκριμένη περίοδο δεν άξιζε να δώσουμε οπότε είδαμε τον υπόλοιπο ναό που έχει πολύ μεγάλη διάσταση κάτι ασυνήθιστο.

Τεράστια σε διάσταση η αυλή του ναού και πολύ περιποιημένος χώρος. Να σας πω εδώ ότι όταν μπαίνετε σε ένα ναό πρέπει να καθαρίσετε το σώμα σας. Πρώτα θα πρέπει να βάλετε νερό στην ξύλινη κουτάλα έπειτα ξεπλένετε το αριστερό χέρι μετά το δεξί, βάζετε λίγο νερό στο στόμα σας το οποίο φτύνετε και στην συνέχεια το υπόλοιπο νερό το ρίχνετε κάθετα προς το ξύλο της κουτάλας ώστε να ξεπλυθεί.

Επιστρέψαμε στην περιοχή Gion όπου φημίζεται και για τις γκέισες που δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε να σας δείξουμε αλλά και να σας δώσουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για αυτές και πως ακριβώς θα τις εντοπίσετε. Αλλά κάντε λίγη υπομονή να τα πάρουμε με την σειρά και παρακάτω θα σας τα πω όλα!

Το check in στο ξενοδοχείο μας ητσν στις 15:00 και αφού είχαμε μια ώρα ακόμα είπαμε να πάρουμε φαγητό από το κοντινό σούπερ μάρκετ και να καθίσουμε στο πάρκο εκεί δίπλα να φάμε. Πήραμε διάφορες γεύσεις όπως σουβλάκια Yakitori, τα αγαπημένα μου onigiri που είναι ουσιαστικά τριγωνικές μπάλες ρυζιού με διάφορες επιλογές για γέμιση και από έξω τυλιγμένες τις περισσότερες φορές με φύκια nori.

Δοκιμάστε όσες περισσότερες γεύσεις μπορείτε και θα με θυμηθείτε, οι τιμές τους κυμαινόταν ανάλογα την γέμιση από 108 γιέν έως 150 γιέν το τεμάχιο, και αποτελούν το Ιαπωνικό φαγητό του δρόμου το οποίο όμως μην το φάτε στο δρόμο αφού για τους Ιάπωνες το να τρως και να περπατάς θεωρείται αγένεια!

Αφού κάναμε check in επιτέλους κάναμε ένα μπάνιο και ξεκουραστήκαμε και το βράδυ πήγαμε ξανά στο ναό Yanaka που σας είπα παραπάνω ότι είναι υπέροχος το βράδυ και έπειτα κάναμε ξανά βόλτες στα σοκάκια με τα πολλά μαγαζιά της περιοχής nineizaka και saneizaka.

Εκεί θα βρείτε πολλά μαγαζιά που δίνουν στους πελάτες να δοκιμάζουν τα προϊόντα τους για να τα προωθήσουν και έτσι έχετε την δυνατότητα να φάτε πολλά διαφορετικά γλυκά και σνακ. Το γλυκό που ξεχωρίσαμε και φάγαμε σε πολλές γεύσεις ήταν το παραδοσιακό της πόλης το Nama Yatsuhashi από mochi το οποίο κατασκευάζεται από το mochigome, ένα είδος κολλώδους ρυζιού από μικροκόκκους japonica, και μερικές φορές από άλλα συστατικά όπως νερό, ζάχαρη και καλαμποκάλευρο.

Το ρύζι μετατρέπεται σε πολτό και ύστερα πλάθεται στο επιθυμητό σχήμα και η κλασσική γέμιση είναι με γλυκό πολτό φασολιών αλλά θα το βρείτε σε διάφορες γεύσεις! Αγαπημένη μας εκείνη με την φράουλα και με το μαύρο σουσάμι. Ιδανικό δώρο για να το πάρετε στην πατρίδα αρκεί να μην έχετε πολλές μέρες μέχρι την επιστροφή σας γιατί είναι φρέσκα και πρέπει να καταναλωθούν σε μια εβδομάδα.

Εξίσου ωραία γεύση την οποία πρέπει να δοκιμάσετε έχουν τα μπισκότα cookies με τσάι Matcha! Είναι γεμιστά με άσπρη σοκολάτα και είναι εξαιρετικά αφράτα, βέβαια η τιμή τους είναι πολύ υψηλή όμως μπορείτε να δοκιμάσετε!

Τα περισσότερα Ιαπωνικά γλυκά έχουν σαν βάση το Mochi που σας εξήγησα παραπάνω και το εντυπωσιακό πέρα από την γεύση τους είναι ότι είναι σαν έργα τέχνης!! Βέβαια αν ήταν και σε πιο λογικές τιμές θα μπορούσαμε να πάρουμε περισσότερα και εμείς τα φτωχαδάκια!!😂

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο αφού πήραμε μπύρες από το σούπερ μάρκετ και φαγητό. Όλη η πόλη διαθέτει εξαιρετικά εστιατόρια μερικά εκ των οποίων είναι βραβευμένα με αστέρι Michelin αλλά οι τιμές είναι ανάλογες βεβαίως.

Σίγουρα αν μπορείτε να διαθέσετε αρκετά χρήματα μπορείτε να ζήσετε ωραίες εμπειρίες στο Κιότο όπως το να μείνετε σε παραδοσιακό ryokan όπου θα κοιμηθείτε κυριολεκτικά στην ψάθα 😂 και να φάτε βραδινό γεύμα kaiseki σε ένα πολύ καλό εστιατόριο φορώντας κιμονό ώστε να απολαύσετε περισσότερο την διαμονή σας.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF.Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.