Η Ιαπωνία της καρδιάς μας!!

2020-02-01

Το επόμενο γεύμα ήταν εξίσου ιδιαίτερο αλλά όχι και τόσο νόστιμο κατά την γνώμη μου. Φάγαμε τσιπς από μώβ πατάτες τις οποίες τηγανίζουν και στην συνέχεια βουτάνε σε ένα γλυκό σιρόπι. Οπότε είναι σαν να τρώτε πατατάκια με μέλι κάτι που δεν μου ταίριαζε αλλά βλέπαμε ντόπιους να κάνουν ουρές έξω από το μαγαζί!

Αφού τελειώσαμε με το φαγητό μας πήγαν σε ένα κατάστημα με chopsticks! Χιλιάδες είδη από chopsticks μέσα σε ένα κατάστημα ορισμένα εκ των οποίων πανάκριβα! Μπορείτε να χαράξετε το όνομά σας πάνω στα ξυλάκια χωρίς επιπλέον κόστος. Μας έδωσαν και ενα δώρο κάτι που περιλαμβάνεται στο tour και μας έμαθαν ότι τα ιδανικά ξύλινα σε μέγεθος για τον καθένα είναι το μήκος της παλάμης συν άλλη μισή παλάμη.

Όταν τελειώσαμε το tour δεν μπορούμε να πούμε ότι είχαμε φάει αλλά είχαμε μάθει πολλές χρήσιμες πληροφορίες και μας είχε ανοίξει η όρεξη! 😂 Οπότε πήγαμε ξανά στην περιοχή κοντά στο στάδιο σούμο Ryogogu που υπάρχουν πολλά εστιατόρια με γεύματα που τρώνε οι αθλητές Σούμο. Καθίσαμε στο Aburi Shimizu και φάγαμε πατσά που σίγουρα στους περισσότερους δεν θα αρέσει αλλά για εμάς ήταν πολύ γευστικό και ταίριαζε απόλυτα με τον κρύο καιρό.

Ήταν σε μια λεκάνη με λάχανο και πράσο και το σερβίρουν ωμό και το ψήνεται πάνω στο τραπέζι κάτι που κάνει και πιο διασκεδαστική την διαδικασία. Έτσι απολαύσαμε ένα γεύμα πλούσιο σε θερμίδες και ζεσταθήκαμε για τα καλά, οπότε μπορούσαμε να επιστρέψουμε στο στάδιο αφού πρώτα πήραμε κάποια σνακ για να τσιμπάμε βλέποντας τους αγώνες.

Μόλις φτάσαμε είδαμε χιλιάδες κόσμο έξω από το στάδιο και την πινακίδα να λέει ότι τα εισιτήρια είναι Sold out για εκείνη την ημέρα. Αρχικά καθίσαμε εκτός για να βγάλουμε φωτογραφίες με ορισμένους αθλητές οι οποίοι αξίζει να σας πω ότι είναι μεγάλοι σταρ στην Ιαπωνία, παίρνουν πολλά χρήματα αυτοί που βρίσκονται στην κορυφαία κατηγορία και είναι περιζήτητοι γαμπροί όπως μας είπαν!

Όμως ένας αθλητής θυσιάζει πολλά για να ασχοληθεί με το σούμο αφού χρειάζεται να μένει στο γυμναστήριο που ασκούνται μαζί με τους άλλους αθλητές και μάλιστα στην αρχή πρέπει να υπηρετούν και τους πιο έμπειρους. Δεν τους επιτρέπεται να οδηγούν οπότε κυκλοφορούν με ποδήλατα και βέβαια τα πολλά κιλά που χρειάζεται να πάρουν ώστε να είναι ανταγωνιστικοί τους οδηγούν σε προβλήματα υγείας με τον μέσο όρο ζωής τους να είναι τα 60 έτη σε μια χώρα που κατέχει την υψηλότερη θέση σε αυτό το τομέα με 81 έτη για τους άντρες και 85 για τις γυναίκες!

Μπαίνοντας στο στάδιο είδαμε να είναι σχεδόν γεμάτο και μετά βίας βρήκαμε θέσεις αφού πολλοί είχαν βάλει πράγματα για να κρατήσουν θέσεις. Η ατμόσφαιρα ήταν υπέροχη και ολο το τελετουργικό είχε τεράστιο ενδιαφέρον.

Για εμάς δεν είναι άθλημα το σούμο μας λένε αλλά ιεροτελεστία που βασίζεται στην Σιντοϊστική θρησκεία. Πριν μπουν στην αρένα οι αθλητές πετούν αλάτι ως προσφορά στους θεούς για να εξαγνιστούν . Οι Yokozuna οπως λέγονται οι αθλητές της κορυφαίας κατηγορίας αρχικά παρουσιάζονται όλοι μαζί στο κοινό και έπειτα κάθε μέρα αγωνίζονται μια φορά και με διαφορετικό αντίπαλο. Είδαμε ορισμένες εξαιρετικές μάχες με δυο εξ αυτών να μην είναι ξεκάθαρο το ποιος ήταν ο νικητής, σε αυτήν την περίπτωση συνεδριάζουν οι διαιτητές - παρατηρητές του αγώνα στο κέντρο του ντόχιο όπως λέγεται ο κυκλικός αγωνιστικός χώρος με διαστάσεις 4,5 μέτρων. Έπειτα ανακοινώνουν το αποτέλεσμα το οποίο οι αθλητές δέχονται αδιαμαρτύρητα. Γενικά οι αθλητές δεν εκφράζουν συναισθήματα ούτε χαράς με πανηγυρισμούς μα ούτε και νεύρα όταν χάσουν κάτι που σίγουρα θέλει πολύ αυτοσυγκράτηση και ψυχική δουλειά σε αγώνες με τόση ένταση. Σας παραθέτω ένα μικρό βίντεο για να πάρετε μια γεύση!

Αξίζει να σα αναφέρω ότι η εμφάνιση των αθλητών (φορούν συνέχεια κιμονό) ,η κόμμωση, τα γεύματα, όλα υπαγορεύονται από αυστηρούς κανόνες απο την Ομοσπονδία και ακόμη και οι αθλητές από άλλες χώρες θα πρέπει να πληρούν κάποιες προϋποθέσεις για να ασχοληθούν με το σούμο, όπως να μιλούν των γλώσσα, να ζουν στην χώρα, και ασπαστούν την Σιντοϊστική θρησκεία.

Το τουρνουά φέτος το κέρδισε ο Tokushoryu κάτι που αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη αφού ήταν ο αθλητής με την χαμηλότερη κατάταξη στην υψηλή κατηγορία και κατάφερε να κερδίσει το τουρνουά με 14 νίκες και μόλις 1 ήττα!!!

Αξίζει να ζήσετε μια τέτοια εμπειρία οπότε αν ταξιδέψετε στην χώρα ψάξτε να δείτε μήπως υπάρχει κάποιο τουρνουά.

Αφού ολοκληρώθηκαν οι αγώνες κατά τις 18:30 φύγαμε για το ξενοδοχείο να πάρουμε τα σακίδια μας και να πάμε στο σταθμό του Τόκιο και συγκεκριμένα στο Marunouchi Kajibashi Parking Lot για να πάρουμε το νυχτερινό λεωφορείο για Κιότο. Για όλες τις μετακινήσεις μας στην χώρα χρησιμοποιήσαμε τα λεωφορεία της εταιρείας Willer Express. Είχαμε αγοράσει μέσα από την σελίδα τους το πάσο 3 ημερών με κόστος μόλις 10.200 γιέν δηλαδή 84 ευρώ! Τιμή εξαιρετικά χαμηλή αν το συγκρίνεις με τα τρένα της JR Shinkansen τα οποία βέβαια είναι γρήγορα και πολυτελή αλλά και πανάκριβα! Έτσι με αυτό το πάσο μπορείς να χρησιμοποιήσεις 3 οποιεσδήποτε μέρες τα λεωφορεία έχοντας κάνει βέβαια κράτηση για το ποια διαδρομή επιθυμείτε και τι ώρα μέσα από την σελίδα τους. Πρώτα θα χρειαστεί να κάνετε προφίλ στο site τους με τα στοιχεία σας ,έπειτα αγοράζετε το πάσο σας και με αυτό επιλέγεται της διαδρομές σας. Οι διαδρομές που κάναμε σε όλο το ταξίδι ήταν Τόκιο - Κιότο (νυχτερινό)Οσάκα - Ναγκόγια (ημερήσιο) Οσάκα - Χιροσίμα (νυχτερινό) και Χιροσίμα - Τόκιο (νυχτερινό). Εκτός ότι κοστίζουν μόλις 84 ευρώ αν επιλέγεται τα νυχτερινά γλιτώνετε τα χρήματα από τις διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία και όπως θα δείτε στις φωτογραφίες έχουν πολύ άνετα καθίσματα για να κοιμηθείτε μια χαρά!

Να θυμάστε ότι στο νυχτερινό λεωφορείο είναι χρήσιμο να έχετε μαζί σας μια μάσκα ύπνου, ωτοασπίδες, παντόφλες, φορέστε άνετα ρούχα και όχι πολύ χοντρά, η θερμοκρασία μέσα στο λεωφορείο είναι καλή και αν κρυώνετε σας δίνουν κουβέρτα. Όπως έχω πει και σε άλλο ταξίδι μια αρωματική πούδρα για τα πόδια και τα παπούτσια είναι σωτήρια σε τέτοιες περιπτώσεις για να μην βγάλετε τα παπούτσια σας και μυρίζουν άσχημα.

© 2017 Το ταξιδιωτικό blog travelSIF.Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.